18
октябрь
2021
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмыс формаларын жүзеге асыру туралы түсіндірме жұмыстары
Сыпатай Әлібекұлы атындағы №19 жалпы орта білім беретін мектебі
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмыс формаларын жүзеге асыру туралы түсіндірме жұмыстары
2021-2022 оқу жылы
Сыпатай Әлібекұлы атындағы №19 жалпы орта білім беретін мектебі
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмыс формаларын жүзеге асыру туралы түсіндірме жұмыстары
Олқылықтар бойынша оқу үлгеріміндегі әлсіз тұстарын жою, білімін толықтыру процесін әдістемелік сүйемелдеу бойынша жұмысты жоспарлау негізінде үйде оқытылатын білім алушылармен атқарылатын іс-шаралар туралы мектебіміздің оқу-тәрбие жөніндегі орынбасары Г.У.Ендыбаева пән мұғалімдерімен түсіндірме жұмыстарын жүргізді.
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін білім алушыны психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізгі мақсаты оның оңтайлы дамуын, қоғамға сәтті кірігуін қамтамасыз ету болып табылады. Осыған байланысты психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі әрдайым дербестендірілген және мұғалім топпен жұмыс істесе де, белгілі бір білім алушыға бағытталған болуы тиіс.
Критериалды бағалау жүйесінің көмегімен әрбір білім алушының дайындық деңгейін, оқудағы жеке прогресін анықтау білім алушылардың оқуға деген ынтасын ғана емес, мектептегі білім беру процесінің сапасын арттыруға ықпал етеді.
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмыс формаларын жүзеге асыру туралы түсіндірме жұмыстары
2021-2022 оқу жылы
Сыпатай Әлібекұлы атындағы №19 жалпы орта білім беретін мектебі
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмыс формаларын жүзеге асыру туралы түсіндірме жұмыстары
Олқылықтар бойынша оқу үлгеріміндегі әлсіз тұстарын жою, білімін толықтыру процесін әдістемелік сүйемелдеу бойынша жұмысты жоспарлау негізінде үйде оқытылатын білім алушылармен атқарылатын іс-шаралар туралы мектебіміздің оқу-тәрбие жөніндегі орынбасары Г.У.Ендыбаева пән мұғалімдерімен түсіндірме жұмыстарын жүргізді.
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін білім алушыны психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізгі мақсаты оның оңтайлы дамуын, қоғамға сәтті кірігуін қамтамасыз ету болып табылады. Осыған байланысты психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі әрдайым дербестендірілген және мұғалім топпен жұмыс істесе де, белгілі бір білім алушыға бағытталған болуы тиіс.
Критериалды бағалау жүйесінің көмегімен әрбір білім алушының дайындық деңгейін, оқудағы жеке прогресін анықтау білім алушылардың оқуға деген ынтасын ғана емес, мектептегі білім беру процесінің сапасын арттыруға ықпал етеді.